ΕΤΑΙΡΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η Εταιρία Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα ( Ε.Ψ.Π. ) ιδρύθηκε το 2001 από Έλληνες μετόχους με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου πάρκου ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Όραμα των μετόχων της εταιρίας υπήρξε η  δημιουργία ενός πρωτοποριακού, ολοκληρωμένου, έξω από τα καθιερωμένα και μοναδικού για τα Ελληνικά πρότυπα προορισμού διασκέδασης που θα κάλυπτε το κενό που υπήρχε στο χώρο της ψυχαγωγίας.

Τον Οκτώβριο του 2002 εγκαινίασε το Allou! Fun Park, ένα πάρκο σχεδιασμένο με διεθνείς προδιαγραφές που διαθέτει ένα πρωτοποριακό μίγμα από τα πλέον σύγχρονα και πρωτοποριακά rides παγκοσμίως, με την υπογραφή κορυφαίων κατασκευαστικών οίκων (Vekoma, Intamin, Zamperla) και υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας. Έκτοτε ανανεώνει τακτικά την πρόταση ψυχαγωγίας του Allou! εντάσσοντας νέες δραστηριότητες και  καθιερώνοντας το ως ένα καθαρά νεανικό στέκι.

Στα τέλη του 2003 εγκαινίασε το Kidom, το πάρκο των παιδιών.  Το Kidom είναι θεματοποιημένο σαν μια μικρή παραμυθένια πόλη και μαγνητίζει μικρά παιδιά και γονείς που αναζητούν πρωτότυπη λύση ψυχαγωγίας για τα παιδιά τους.   

Το 2004 προστέθηκε στη μετοχική σύνθεση της εταιρίας ο όμιλος AudioVisual.

το 2004 το Allou Fun Park έλαβε Ευρωπαϊκό Αριστείο Επιχειρηματικότητας και Επαγγελματισμού “Golden Pony” στην έκθεση Park Show International, Ρίμινι της Ιταλίας.

Τα έτη 2006, 2008, 2010 απονεμήθηκε στο Allou! Fun Park το βραβείο Superbrands για στον τομέα της ψυχαγωγίας από  το θεσμό που στοχεύει στην προώθηση του branding και στην επιβράβευση των κορυφαίων brands.

Το 2008 βραβεύτηκε από τον Οργανισμό Επιθεώρησης και Πιστοποίησης TÜV HELLAS της εταιρίας Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα για τα συστήματα διαχείρισης ποιότητας και ασφάλειας που διαθέτει και εφαρμόζει στα πάρκα ψυχαγωγίας της.

Από το καλοκαίρι του 2014 τo Allou! Fun Park λειτουργεί κάτω από νέο σχήμα Διοίκησης με μεγάλη γνώση σε destination & entertainment management.  Η νέα στρατηγική που ακολουθείται καθώς και το νέο destination marketing mix δίνουν έμφαση στην επικοινωνία, την ανανέωση του πάρκου με προθήκη νέων παιχνιδιών και σημαντικών χορηγιών και βέβαια την εξυπηρέτηση των πελατών με στόχο τη δημιουργία μίας μοναδικής εμπειρίας για όλους τους επισκέπτες και stakeholders.